Fuck Cancer

Idag har jag och P varit och hjälpt Ung cancer ideellt att pärla armbanden där det står "Fuck cancer" på. Det blev några stycken som jag fick gjorda på den ca 1,5 timmen vi satt där. Som tack för hjälpen om man gjorde 6 eller fler fick man behålla ett själv. Det var trevligt att sitta och göra dessa, även om det inte så att man pratar under tiden när man gör de. Dessa armband går att köpa via Ung cancers egna webbbutik som ni hittar här Ung Cancer Webbshop Vi får göra det vi kan för att forskarna ska komma framåt när det gäller cancerforskningen.
 
Här är min skörd av armband jag gjorde. Armbanden är inte glesa när de väl knyter ihop de sedan.
Bild från min instagram @zoomishere
 
Även ni läsare kan kolla upp om det blir någon pärldag i din hemstad någon gång, jag gjorde detta i Umeå och jag vet att det kommer fler dagar i Umeå.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0