Från stan och hem

Idag tä og en promenad från stan och hem på förmiddagen. Väldigt skön promenad, tog ca 1 timme och 15 minuter. Jag har inte den konditionen som jag borde men jag stannade inte och gick inte heller så snabbt som jag kan. Ville mer se hur lång tid en lugn promenad tar. 
Run keeper sa såhär: 

Första gången jag testar Run keeper har använt ett annat program förut som bara krånglade hela tiden, men detta fungerade riktigt bra :)

När jag kom hem tog jag och åt lunch som bestod i baconsås och ris. Baconsåsen gjord på tärnatbacon, cream fraish och svartpeppar :)

// puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0