Yippi!

Yippi, eller vad?
 
Godmorgon folket. Hoppas alla sovit bra, det gjorde jag även om jag hade en konstig dröm. Om en arkiologisk utgrävning och där bland var också "orker" och "människorna" från Hobbit/Sagan om ringen, men jag sov iaf. 
 
Idag börjar höstterminen igen, man ska få in rutinen att gå upp på morgonen. Träningsrutinen ska komma igång. Idag blir det nog en långpromenad istället för en stund på gymmet. Känns som att jag vill gå ut redan nu på morgonen. Jag börjar sent i skolan idag, så jag har tid att göra något på förmiddagen. 
 
Denna termin har jag några mål med både min träning och annat.
 
1. Inte äta sötsaker lika offa som nu. MAX på lördagar. (Fika med vänner då och då kan vara okey)
2. Komma i mina jeans jag köpte för några år sedan. (De är lite väl tajta nu)
3. Skiva fler blogginlägg. (Denna har jag testat förut, men de tar inte så lång tid att skriva ett inlägg så borde klara det)
4. Gå till gymmet minst 2-3 gånger i veckan.
5. Promenad varje dag minst 30 min. (Helst minst 60 minuter).
 
Ja jag vet att detta kan låt som stora mål. Men jag har en hel termin på mig, samt att det går att förlänga tiden jag ska börjat med detta också. Skulle dock vara kul att klara alla. Kan redan nu säga att vissa kommer inte hålla när jag är på resan till Indonesien. Framförallt gymmet ;) Kommer inte på fler nu heller.
 
Men nu blir det dagens promenad :) 
 
Någon som hade glömt sina skor igår??? Stod utanför soprummet å letade sin ägare ;)
 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0