Promenad :)

Godmorgon. Hoppas alla sovit gott. Jag drömde att jag blev FTF "First to found". Detta är något som vi geocachare säger/skriver om vi hittar en cache först av alla. Det har inte hänt mig än, men i drömmen gjorde det de :)
 
Dagen började med att sätta igång en tvätt och sedan promenad :)
 
Solen skiner idag :) 
 
Dagens planer är att komma på ett uppsatsämne till min C-uppsats i religion. Har ni några förslag så kom gärna med de. Även plugg står på schemat.
 
Självklart ska jag tvätta klart också. Har lite kvar att tvätta. Men inte allt för många maskiner :)
 
Hoppas alla får en bra dag.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0