Inge plugg??

Helt ärligt ska jag säga att jag inte har pluggat mer än MAX en timme idag. Har varit skönt att bara släppa allt och mest bara tagit det lugnt. Jag pluggade lite grann i morse och det var inte någon lång stund alls. Och mitt på dagen hade jag ett kort seminarium det höll på ca 20 minuter som var den avsatta tiden. 
 
Resten av tiden har jag sätt på Spykids 2, High School musical 2 och nu på eftermiddagen/kvällen Gossip Girl. Jag tror jag kommer kunna bli beroende av Gossip Girl om inte annat första gången jag började se det från början nu, har sätt något strö avsnitt här och där förr och inte brytt mig alls om det. Men det verkar bra, har inte sätt så många avsnitt än men det brukar märkas.
 
Nu blir det sängen klockan börjar redan bli mycket natti natt 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0