Godmorgon

Godmorgon änglar. Idag var det jobbigt att kliva upp ur sängen, visst jag fick sova en stund till om jag skulle vilja. Dock hade antagligen hela dagen gått bort genom att sova då. Jag bestämde mig istället för att kliva upp och äta frukost. Plus att jag bestämde att jag ska ta mig till gymmet första gången på länge, har blivit mer promenader än gym. Å jag det var innan sommaren som var sista gången jag var till gymmet. Men nu ska jag köra igång på riktigt igen. 
 
Kommer antagligen vara lika svettig som på bilden, men vad gör det. Blod svett och tårar äv väll tanken med träningen?? Eller?
 
Ha nu en riktigt bra dag så ska jag träna sedan sätta mig med plugget.
 


Kommentarer
Emmy

Jaaa precis! ..förutom för oss simmare när vi är i vattnet ;)

sv;
Aah den är faktiskt rätt bra, händer en hel del saker och språket är vardagligt så lätt att följa med :D Än så länge tycker jag det är bra att du har den på din "att läsa-lista", tycker absolut den är okej hittills :)

2013-09-18 @ 15:49:52
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Emmy

sv;
Ja den är väldigt bra :)

2013-09-19 @ 11:03:13
URL: http://eeemmylam.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0