Godmorgon

Vaknade precis, är rätt seg såhär på morgonen. Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt. Tanken var att geocacha en liten stund sedan plugga som en galning. Har en hel del att läsa.
 
Men blev ungefär tre timmar geocaching och en skön promenad med P :) Sedan var vi värda pizza till middag. Även om inte pizzan var den godaste jag ätit, så var den god. Vi satt och såg filmen The Time Machine samtidigt som vi åt, en underlig film som ändå var bra på något sätt.
 
 
Idag blir det lyxfrukost och plugg. Börjar med frukosten om en stund och plugget blir när frukosten är äten och kanske till och med efter en tur till affären för lite handlande. Men böckerna ska börja läsas även om jag får sitta ikväll/natt för att läsa en del.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0