Godmorgon

Godmorgon allihopa! Hoppas ni sovit gott och inte som mig somnar om efter sista klockan ringer. Skyller på att det var tidigt ;) Men jag missade inte frukosten jag kom ca 5 minuter försent. Och sådant händer, bara mänskligt.
 
Har väll inte så mycket att säga. Dagen kommer vara fylld av att plugga, läsa kurslitteratur inför imorgon. Bästa hade varit om jag kunde hinna läsa all kurslitteratur idag så, jag får lite mer fritid i nästa vecka. Men det märks hur jag lyckas med det. Ganska mycket att läsa å engelska. Men ett försök ska det få :) Och självklart blir det lite Gossip Girl idag också, började på säsong två igår upptäckte jag. 
 
Ni får ha en bra dag, så hörs vi senare.
 
 


Kommentarer
Amanda [SPONTAN]

Lycka till med pluggandet! :)

Svar: Tack :) Det gick bra idag. Fick allt jag skulle göra gjort :)
Jasmine

2013-10-03 @ 19:23:47
URL: http://spontan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0