Fryser!

Tror jag håller på att bli sjuk, eller så är det bara så att det är kallt inne på mitt rum. Jag fryser hela tiden, även om det inte är mycket så fryser jag. Får hoppas att det är pga värmeförändringarna ute som gör att rummet känns kallt.
 
 
 
Idag står det plugga på schemat en hel del att göra, men inte så jag inte kommer hinna med det :) Vill mest bli klar med allt nu. Vill till Ramsjö och träffa familjen och A. Men längtar också till Indonesien, värmen vill jag ner till :) Och allt vi kommer hitta på, se tempel träffa människor som praktiserar relgionerna vi pratat om. Se verkligheten och inte bara höra och se det som finns i Sverige. Då Sverige är så sekulariserat så ser man inte religionerna på samma sätt här som man antagligen kommer göra där. 
 
Ne nu fixa en kopp varm te och plugga vidare. Ungeför 1700 ord till ska skrivas minst idag, kommer gå snabbt :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0