Sova sova sova

Sova är det som står på mitt schema just nu. Känner hur ögonlocken vill stänga igen sig.

Idag har jag fått väldigt mycket gjort enligt mig iaf ;) Började dagen som vanligt med frukost, sedan stack jag direkt till ub för att kolla uppsats material och jag hittade en bok som var bra för mitt ändamål :) Överlycklig tjej satt då och läste och antecknade. Och pluggandet pågick ändå tills lunch då vi hade seminarie just innan lunch å det blev mer uppsats skrivande än något annat. 

Efter lunchen och en sväng till affären. Blev det att plugga en stund till :) har fått gjort det jag planerade att ha klart tills idag. Ibland så prioriterar jag rätt :) Kommer bli mycket skrivande nu framöver, får hoppas jag är bättre att skriva inlägg till bloggen också min förhoppning är att skriva ett om dagen. Tyvärr är inte alla så innehålls rika som andra. 

Men nu sängen natti natt sov gott. 

// Puss och kram Jasmine 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0