Natti natt

Nu är det snart sängdags, egentligen är det väll redan det om man ser till att jag ska upp till åtta imorgon bitti. Ja ni får tycka jag är knäpp som går upp så tidigt men det är sant. Jag vill inte sova bort en dag, känns så meningslöst när jag har saker jag måste göra. Nu tänker ni, vad kan man ha att göra en söndag som man måste gå upp tidigt för?
 
Jo, jag ska plugga imorgon. Vist jag bestämde mig för att mina helger skulle vara befriade från plugg. Men jag känner att jag måste få klart några grejer på uppsatsen innan jag ska träffa handledaren nästa gång. Tanken var att jag skulle plugga idag också. Dock blev det så att jag städade mitt skitiga rum istället som verkligen behövdes. Iaf inför resan till Sthlm så jag kommer hem till en någorlunda rent rum.
 
Nu blir det att krypa upp i sängen kanske se en film och sedan sova. Få se hur långt jag hinner innan jag somnar.
 
Natti natt 
 
Miranda nallar som jag gjorde till mor i julklapp (ifjol?).
 
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja, 2012 skulle jag gå ner i vikt, ta körkort och spara pengar - jag gick ner 10 kg och tog körkort. Men var ständigt pank. 2013 skulle jag spara pengar till bröllopet, få muskler och sluta okynnesdricka. Jag hade svinbra buffert till bröllopet, jag fick muskler men jag slutade inte okynnesdricka ;)

2013-11-24 @ 10:10:19
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0