Hm...

Detta är väll min egen otur... Eller min egen dumhet... När jag startade datorn tidigare idag så ville den ta och uppdatera till Windows 8.1 och självklart så tillåter jag detta. Min tanke var att skriva lite på min metod del till uppsatsen, bestämmer mig att skriva den på papper istället och nu när datorn är klar så måste den uppdatera alla olika program för att jag ska kunna använda den som vanligt å inte bli irriterad på att kvaliten är skit på programen. Så detta kommer ta sin lilla tid det också. Får hoppas att den är klar snart så jag kan skriva in något i dokumentet innan delen ska in till de andra som ska läsa den.
 
 
Detta är som sagt min vanliga otur...
 
Nämnde jag att min bil fungerar igen?? Kanske aldrig nämde att den var död kom jag på nu. Men den var iaf död när jag kom hem från Indonesien, men nu har jag fått hjälp att berga(hm hur stavas de egentligen) den till verkstaden och de har bytt batteri på den :) Jag kan inte byta batteri annars hade jag gjort det själv. Borde gå en fordonskurs eller två och lära mig de enkla sakerna. Jag kan byta lampa, däck å tanka typ ;) 
 
Men nu verkar datorn klar :) så jag ska ta å skriva in de jag kommit på i dokumentet å skicka iväg det.
 
Ni får ha en bra dag allihopa massa kramar.
 
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: Ooooja, det var supergott :D

Svar: Jag får testa göra det någon gång :)
Jasmine

2013-11-12 @ 09:22:27
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0