Hej :)

Godmorgon folket. Hoppas ingen mer än jag, la sig på spikmattan igår kväll och somnade på den. Och på morgonen inser att du har spikmattan som "kramkudde" ;) Inte riktigt så att jag hade den som kramkudden men den låg bredvid mig imorse. Jag måsta ha somnat på den och sovit rikigt gott. :)
 
Även idag blir det som de senaste dagarna att plugga. Försöker hinna plugga så mycket som möjligt nu, utifall att jag skulle ha svårt att plugga när jag är i Sthlm. Har nog inte nämt det men jag åker ner till Sthlm i mitten av nästa vecka och stannar ungefär en och en halv vecka. Ska bli kul att åka ner igen. Vet att det inte var länge sedan jag var hemifrån men miljö ombyte är alltid bra :)
 
Nu blir det att plugga, vill gärna hinna med det jag har planerat att ska bli klart idag. Men får se hur långt jag hinner. Ingen super brådska igentligen bara jag som pressar mig till tusen just nu. VILL HA ETT JULLOV JU ;)
 
Ha en bra dag allihopa. MASSA KRAMAR:
 
 


Kommentarer
Acke

Att somna på spikmatta är jäkligt skönt! :D
Sen när man vaknar om man fortfarande ligger kvar på den så känner man sig borta som i en helt annan värld. :p

Svar: Kan bara hålla med dig om det. :) men man får också känslan av vad gör jag här om man vaknar liggandes på den.
Jasmine

2013-11-22 @ 14:55:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0