Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem juva hem :)

Hej allihopa. Nu är jag hemma igen, kom hem i torsdags men har kännt mig rätt trött och slut både i torsdags och igår. Idag är jag mer på topp, även om jag har en förkylning som ligger och spökar som jag haft sedan vi var i Yogyakrata på Java. Den börjar lugna ner sig nu känns det som :)
 
Jag har haft det jätte bra, lite för varmt vissa dagar. Då blir det många svala duschar kan jag lova. Här kommer lite bilder (inte många jag har väldigt få). Och självklart en liten text till varje. Kanske blir ett längre inlägg senare med mer fakta om vad vi gjorde osv.
 
Detta är vid en "strand" straxt bortanför Ashramet vi bodde på den första veckan. Blåste härligt vid havet :)
Utsikten från där vi satt och åt våra måltider på Ashramet. Så härligt att äta frukost med utsikt över havet. Vi bodde på Gandhi Ashram i Candidasa Bali, en verkligen härlig plats skulle gärna åka dit igen :)
Soluppgången när vi gått upp för ett berg i Bromo, strax därifrån ligger en vulkan som vi också besökte tyvärr så hann vi inte upp för vulkanen innan vi måsta åka iväg :/ Detta var på Java
 
Finns fler bilder men jag har de inte :( får bli mer bilder en annan dag. :D
 
Och självklart är det bara att fråga om ni undrar något :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0