Godmorgon

Godmorgon allihopa :) Hoppas ni sovit lika gott som mig. Jag har iaf sovit som en prinsessa, det har jag gjort sedan jag kom tillbaka till Sverige. Har väll sovit gott i Indonesien också men inte på samma sätt bra. Skönt att få sova i sin egen säng :)
 
Idag finns det en hel del på listan att göra. Å de är nästan så att det är flera måsten och inte bara sådanna som jag kan välja att göra någon annan dag om jag inte hinner. 
 
Viktiga!
*Läsa kurslitteratur (uppsatslitteratur) måste komma igång nu, nu, nu.
*Skriva Metoddelen
*Skriva Inledningsen (inte lika viktigt)
 
Mindre viktiga
*Skriva loggar på geocacher som jag tagit (en från Indonesien)
*Fixa med bilen (se hur det blev bestämt) bilen står nämligen död :( Batteriet är HELT slut.
*Städa klart rummet, det är dammigt allt ligger på fel ställen, tavlor som inte är uppsatta osv.
 
Tror inte jag kommer hinna med allt idag men ska göra ett försök iaf :)
 
Bild från när vi står nedanför vulkanen :) Var uppe på berget som syns i bakgrunden, en stund tidigare å såg soluppgången :)
 
Men nu ska jag ta och börja med att läsa litteratur få se om jag får något nerskrivet på pappret också :)
 
 


Kommentarer
isabella

tack för stödet, ska verkligen välja den skolan som jag tror jag trivs bäst i även om den ligger långt bort. :)

Svar: Det låter som en bra plan :) Man ska följa sin vilja :)
Jasmine

2013-11-11 @ 09:35:43
URL: http://blackfall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0