Godmorgon

Godmorgon allihopa.
 
Det har inte blivit skrivet på några dagar nu, men det beror framför allt på, att jag har suttit och skrivit på min kandidatuppsats(C-Uppsats) och inte kännt att jag har så mycket att skriva tyvärr.
 
Men nu när jag satte igång musiken för att börja plugga så kom låten Summer of '69 - Bryan Adams och jag insåg att det var dags att skriva något. Det är en låt som jag lyssnat mycket på i mina unga dagar, dock inte Bryan Adams version. Den låg väll på någon cd som vi hade i bilen eller något sådant. 
 
Idag är planen att skriva massor om de sju sakramenten enligt katolsk lära. Vill verkligen bli klar med den delen idag och helst börja på den Lutherska läran också. Helst skulle jag vilja att hela uppsatsen blir klar så fort som möjligt så jag inte behöver sitta och skriva på den något mer. Men kommer nog ta lite längre tid än såhär. Ska fortsätta nu så jag blir klar någon gång. 
 
Bilden från pluggandet igår. Ser ungefär likadant ut idag kan jag lova.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0