*GÄSP*

 
Godmorgon, hoppas nu mår bra. Själv är jag trött, men vet också att jag måste sitta och skriva på uppsatsen så jag ska inte klaga. Hoppas denna uppsats är klar snart så jag inte behöver sitta å skriva på den hela tiden. Känner att jag vill ha en riktigt jullov utan plugg. Men får se hur det går. 
 
Igår blev det mest plugg, men också en sväng ut på Geocaching med P :) Så kul att få en paus i allt. Vi hittade tre stycken. Hittade en som vi varit och letat flera gånger tidigare, men då var vi för ny för att förstå vart den var.
 
Har inte så mycket mer att skriva. Jag ska sätta mig och skriva på uppsatsen nu så jag blir klar med det jag tänkt bli klar med idag.
 
 
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv. Tack ska du ha snälla du :)

2013-11-25 @ 18:30:07
URL: http://lorissalovebomb.se
Rebecka - bloggar om skönhet och vardag

Vilken fin bild! :)

Svar: Tack :)
Jasmine

2013-11-26 @ 20:08:39
URL: http://citrusljus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0