OTH

Idag har det blivit alldeles för mycket One tree hill. Men jag kommer fortsätta se det ikväll. Dagen började som vanlit med frukost, sedan blev det OTH fram tills jag var på föreläsning efter lunch. När jag kom hem blev det att äta middag med P, då det var så soligt och varmt ute valde vi att äta "snabbmat" kebab. Ute i solen. En promenad blev det också...
 
Nu sitter jag här vid datorn, har hunnit se ett avsnitt OTH. Och fler kommer det bli innan jag lägger mig. Jag är inne på sista säsongen. Har varit väldigt skeptisk till att se den sista och avslutande säsongen, men blir lite som ett måste då jag har sätt alla andra säsonger. Säsongen är mycket bättre än vad jag föreställde mig hittills iaf. :)
 
 
Imorgon blir det att fixa lite med första inlägget i min blogg serie "om mig". Hoppas jag blir klar och nöjd med det imorgon så jag kan lägga upp det :) Blir även att plugga lite och antagligen se någon serie. På kvällen ska jag över till en vän äta tacos, spela spel och klä ut mig till "Maffia" ;)
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0