Morron morron

Godmorgon :)
 
Idag är jag aningens seg, men tröttheten kommer ju efteråt säger de. Men idag vill jag få lite mer gjort än vad jag gjorde igår iaf. Blev nästan inget gjort igår så, inte så svårt att göra lite mer ;) Det blir lite av varje idag iaf.
 
Att göra idag: 
 
[ ] Läsa kurslitteratur
[ ] Gå på föreläsning
[ ] Någon slags promenad/träning
 
Jag skulle vilja hinna med:
 
[ ] Skriva första blogginlägget "om mig"
[ ] Skriva ner recept
[ ] Se något avsnitt Sons Of Anarchy
[ ] Läsa skönlitteratur
 
Jag vet inte om jag nämt att jag håller på att försöka skapa en liten blogg "serie" med olika teman som handlar om mig. Så ni som läsare ska få reda på lite mer om vem jag är, vilka intressen jag har. Är det något speciellt ni vill att jag ska ta upp under denna "serie" så skriv en kommentar, så ska jag se vad jag kan ordna. 
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0