Lördag :D

Godmorgon allihopa :) 
 
Hoppas ni vaknar lika glada som jag gjorde idag. Jag vaknar först av mig själv runt halv sex, anser att det är lite tidigt vänder mig om och försöker somna om. Så klart somnar jag om och vaknar strax efter åtta. Det är såååå skönt när man vet att man kan somna om. Jag vaknade glad och rätt pigg. :)
 
Idag är det lite saker att göra innan det blir sängen igen. Hoppas sängen blir sent och inte tidigt som det varit ett tag. 
Det jag har att göra är:
*Frukost
*Plocka iordning på rummet
*GRILLKVÄLL/EFTERMIDDAG med några vänner :)
 
Förhoppningsvis hinner jag:
*Skriva mitt blogg inlägg om dans
*Skriva lite på ett PM som ska in sista veckan
 
Jag vet att jag lovat er blogg inlägget om dans ett tag nu, men jag måste ha inspiration för att kunna skriva ett sådant inlägg. Bättre att jag skriver bra inlägg än att bara skynda mig igenom det och jag inte är stålt över det. 
 
Nu frukost, sedan städa.
 
Men vi hörs av snart igen. Jag ska försöka komma ihåg att ta bilder från grillningen.
 
Bild från långfredagen 2008. 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0