Hejsan :)

Igår var det som sagt speldag/kväll. Jag hade super kul, roligare än på riktigt länge. Inte så ofta man träffar vissa av dessa vänner som var med igår. Vi spelade lite spel, men pratade rätt mycket också :) Prata några timmar är rätt kul ska ni veta.
 
Idag har jag tagit det mest lugnt. En sväng på Ica Maxi för att handla mat för veckan, men blev väldigt lite på inköps listan denna vecka då jag åker till Stockholm på ondag :) Längtar, oj jag har nog inte nämt det va?? Oavsett så ska jag till Sthlm :) 
 
Och innan middagen kom jag och P på att vi hade en macarons mix i skåpet som vi länge sagt att vi velat testa så vi mixade ihop detta och gjorde detta till fika efter maten. De blev riktigt bra för att vara första gången och nu vet vi ju vad vi ska ändra till nästa gång. Fram för allt att vi ska göra allt från början. Alltså inte köpa en färdig mix som du tillsätter ägg, mjölk och smör till. 
 
Resultatet såg ut såhär: 
 
Vist de är inte riktigt runda och med rätt storlek men det var första gången. Även första gången för mig att smaka på de faktiskt.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0