Godmorgon

Opps, det blev tydligen bara ett inlägg igår. Men det beror mycket på att jag hade tenta och efter det så var jag typ död i skallen, vimsig som tusan. 
 
Ny dag, nya möjligheter nu :) Idag blir det speldag/kväll. Sitta och spela brädspel hela dagen. Jag längtar som tusan :) Det är länge sedan jag spelade brädspel nu, framför allt länge sedan jag träffade en som kommer och ska spela. 
 
Igår blev det tacos, jag vet inte om jag nämt att jag och P oftast äter våra måltider tillsammans. Då vi är så bra kompisar och bor i samma korridor så konstaterade vi att det skulle bli billigare för oss båda. 
 
Bara jag som älskar tallrikarna med prickar på??? 
 
Nu blir det snart frukost...
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0