Godmorgon

Jag förstår inte hur man kan gå från att vakna direkt när klockan ringer och då kliva upp till. Att jag somnar om varje gång klockan ringer. Enligt mig känns det som ett stort steg mellan. Men men, solen skiner utanför, fåglarna kvittrar. Jag är vaken. 
 
Idag blir det att gå på föreläsning och plugga. Känns lite som om jag redan tagit sommarlov, har ingen vilja att plugga just nu. Inte haft på hela helgen, kan bero på det vackra väder vi haft. Det är dock bara att ligga i, det är inte alls många dagar kvar tills det är "sommarlov". Så skönt ska det bli om inte annat. Planerna för sommaren är att gå minst en sommarkurs samt arbeta lite. Arbetet blir då inom min mors företag. 
 
Nu blir det först och främst en film "The perks of being a wallflower". Sätt en liten del av den, men den sägs vara bra och en film som jag skulle gilla.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0