Go kväll

God kväll. Jag har inte haft något att skriva på hela dagen. Iaf inget jag kännt för att skriva om. Idag har det inte hänt allt för mycket. Dagen började med att frukost som vanligt men sedan kollade jag på the L word, gick på föreläsning. Middag med P och promenad samt har jag varit onyttig idag. Åt kladdkaka med glass. Å ja jag vet att jag var onyttig och jag kan inte säga emot. 
 
Jag har även nu bestämt att jag åker med klassen till Indonesien till hösten :) Längtar redan. Kanske inte sagt det men univetsitetet ordnar en studieresa till Indonesien och alla som går min kurs får följa med om de vill. Jag har alltså tagit beslutet att åka med, känner att det ska bli en fantastisk upplevelse att få åka sååååååååå långt hemifrån. Bara flygresan tar ca 24 timmar. Nu är det bara till att spara pengar så jag har råd att spendera pengar där nere. Vill ju inte komma hem utan att ha köpt något alls. Jag har bara varit utomlands en gång tidigare, det var väldigt intressant. Dock var det en sola bada semester med klassen i nian. Nu blir det verkligen en studieresa som jag får uppleva massor på :)
 
Bild från resan 2007 när jag gick nian. Tyvärr tog batterierna i min kamera slut efter första dagen samt att alla batterier jag hade med mig hade laddat ur under resans gång :/ Så finns knappt några bilder därifrån...
 
Nu blir det att se Biggest Loser på tv4 play. Sedan sängen.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0