Tiden

Tiden rullar på, snart är veckan slut eller iaf vardagarna på denna vecka. :) Känner att jag nu mer längtar tills det ska bli helgerna. Som inte varit rikitga helger på länge. Har varit mycket pluggande även på helgerna nu ett tag. Men snart är praktiken slut så då får jag kanske komma in i den vanliga rytmen igen. När man inte pluggar försöker jag hänga med P och/eller spela dataspel.
 
Filmnörden jag var för något år sedan är inte så nördig längre. Det blir inte en film om dagen som det var ett tag. Men då var det ofta två eller tre filmer om dagen eller en serie. Nu är det mer en film i veckan om ens det ibland :P
Det kanske blir ändring på detta igen också. Någon gång, det märks. 
 
En sak jag vet är att jag ska göra om bloggen aningens någon gång. Men just nu har jag inte tid. Nu ska jag planera en lektion och sedan ta mig till praktiken. (Få se om jag hinner planera klart). Efter påsk tror jag att jag har mer till för både mig själv och mina vänner :)
 
(Gammalbild men den visar att jag pluggar :P)
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0