Snart helg?

Ja tekniskt sätt är det väll helg snart. Om någon timme sådär eller det kanske redan är det för några. Men för mig blir det inte riktigt helg förens imorgon runt 17 tiden. Då jag har varit så dum å gjort så att jag har en omtenta som jag ska skriva imorgon, men så är det ibland. Man kan inte vara duktig på allt första gången. 
 
Igår hämtade jag två dataspel jag väntar på ett tag. Sims 3 universitetesliv samt Simcity. Båda kom ut igår, men kanske det är bra att jag lovat mig själv att inte spela förens jag skrivit omtentan imorgon. Kanske skulle fastna och inte vilja plugga (det har hänt att man mer vill göra något annat än att plugga). 
 
Ger er en bild på min katt (den bor hemma hos mina föräldrar så det är väll inte min egentligen men men ;) ) Detta är iaf Lakrits. Han låg i handfatet när jag skulle gå på toaletten en morgon nu när jag var hemma. 
 
// Puss och kram Jasmine 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Jasmine, ditt tumhållande hjälpte! Jag fick jobbet :D Det är som fundraiser på RödaKorset!

Svar: Såååå kul att du fick jobbet :) Låter intressant.
Jasmine

2013-03-08 @ 19:06:42
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0