Sims 3 Midnight sun Challenge

 
 
(bilden har inget med texten att göra mer än att det är sims spelet ;)
 
Jag har antagit en utmaning när det gäller Sims 3 spelet. Den heter Midnight sun Challenge. Man får inte funska till sig pengar, inte fuska sig till vänskap, man får fuska och ta bort alla objudna gäster. Man börjar att ladda ner en ny sims stad. Den innehåller bara en plats att bo på alltså ön som är ca 10x10 rutor. Det finns ingen annan på ön än den egna simmen man skapar från början. Men det kommer objudn "grannar" som man ska delete om man inte på något sätt får bort så det inte kommer gäster. Det man nu ska göra är att skapa fem generationer med denna sim. Man får åka utomlands tre gånger PER generation. Så min ursprungs sim får alltså åka utomlands tre gånger och hennes ENA barn får åka på tre resor denne också. Och man ska då utomlands hitta en partner att gifta sig med så att simmen kan få barn och så skapa en till generation. 
 
Oj vilken lång (säkert oförståerlig och jobbig text också.) Denna länk. http://www.modthesims.info/showthread.php?t=442322  gör så att ni kommer till utmaningen. 
 
Bilder på ön som man ska bygga sitt hem på finns även på länken. Jag har inte tagit några bilder på min ö. Jag har kommit så långt så att jag har hittat en partner och min sim är nu gravid. Men tror inte de har så mycket pengar då de lever på att fiska ungefär. För det finns ju inga andra jobb på ön... Än att fiska och sälja dessa. De har ett LITET hus och en stor säng nu. Från början hade min sim bara en sovsäck ute på marken att sova på.
 
Detta var ett inlägg från den dataspels galna delen av mig. Skolarbete går före spelandet (oftast).
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0