Planerar

Jag planerar för fult hur jag ska göra med bloggen hur jag ska göra den lilla förnyingen av bloggen. Eller nystarten av den iaf... Vet inte riktigt än när det blir men snart blir det iaf :) Håller på att fundera på vad jag vill med bloggen iaf :) Jag påpekar återligen att jag gärna ser att ni ger mig tips, vet att det låter tjatigt men måste ju veta vad ni som läsare vill.
 
En grymt god måltid med några goda vänner i förra veckan :) Inte ofta man går på restaurang. 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
Anonym

Mer om hur du äter, tränar, pluggar, mer om dig!

2013-03-05 @ 20:18:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0