Påsk

Ååh, nu längtar jag mest till Påsken. Ja eller iaf att komma hem kunna slappna av på riktigt en stund. Blev klar med VFU-uppgiften idag så lite lugnt kan man ta. Men slappa riktigt kan jag inte förens momentet är helt slut. Å helst bedömt och betygsatt också. Men men får andas ut och försöka släppa det nu. Ärligt kan jag säga att jag har svårt att bara vara stilla och ta det lugnt. Jag har alltid något i tankarna, funderingar. Om det inte är på skolarbete så är det på annat som finns i mitt liv just nu. Jag ska vara glad att jag kan släppa tankarna natte tid iaf. Jag kan ofta också släppa tankarna när jag ser en film. Men långt ifrån alltid. Nu ska jag iaf se en film (se en del av en film) sedan sova...
 
Natti natt Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0