Jag vet!

Jag vet en sak jag ska göra i sommar. Eller jag vet fler. Men fram för allt ska jag försöka träffa människor som det är sällan jag träffar. Då menar jag framför allt släktingar. Det är så sällan jag träffar de så det gör nästan lite ont i hjärtat när man tänker på det. Men det ska jag försöka ändra på. Klart ska jag även träffa mina FANTASTISKA vänner jag har dör ute i sverige. Även om man inte sätts på flera år så känner jag att det är mina vänner som gjort mig till den jag är. Jag har vågat visa vem jag är för de och de har accepterat mig för den jag är. Kan säga att ett tag var jag inte mig själv men det är jag NU!!!! 
 
Som sagt jag ska träffa trevliga människor i sommar :D Längtar tills sommaren :D
 
(bilden tagen och redigerad av mig)
 
Å klart så ska jag tillbringa lite tid i vackra SUND :D
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0