Hmmmmm

Jag vet verklingen inte vad jag ska skriva nu... Känner inte att jag har något intressant att berätta. Eller vänta... Ne det är inte intressant. Men skit samma, jag har möblerat om LITE i rummet. Å då menar jag lite har vänt på en hylla och bytt plats på bord och fotölj. Så intressant har jag gjort i helgen om man nu inte ska prata om alla timmar som jag spelat sims3 eller Simcity :P För det har jag gjort...
 
I veckan blir det:
 
* Sista VFU veckan
* Skriva VFU rapport
* Planera min fars födelsedags present
* Skriva ett handskrivet brev. Och ja det är det jag skulle skriva redan förra veckan.
 
Ja det är inte mycket men det kommer ta lite tid alla fyra sakerna... Eller tror brevet kan jag nog skriva på en halvtimme, men jag vet inte vad jag ska skriva...
 
 
// Puss Och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0