Hej

Hejsan, idag har jag inte gjort så mycket mer än att städa och fixa iordning. Jo vist jag har varit till Ljusdal en sväng också handla lite och kolla på ljushuset :) 
 
Det är mycket att fixa här hemma vissa gånger man kommer hem iaf nu såhär innan påsk. Det kommer några släcktingar imorgon samt några vänner till familjen. :) 
 
Jag tänkte först att denna helg skulle bli lugnt men det kommer vara motsatsen tror jag. Å ibland ska det vara fart också, denna helg blev det denna gång :)
 
Nu är första å ända gången jag gått in på datorn i dag, så jag kände att jag måsta skriva ett inlägg. Vet inte hur det blir med inlägg imorgon och fortsatt i helgen men ska iaf försöka skriva korta om inte annat.
 
Men nu blir det att tänka på sängen.
 
// Natti natt puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0