Ny dag

*Gäsp* Godmorgon. Hoppas alla sovit bra, det har jag men är lite trött just nu. På dagens schema står det att skriva en hemtentamen. Så jag måste ta och pigga på mig, men den börjar inte riktigt än. Har någon timme på mig att vakna, jag går hellre upp för tidigt än att gå upp ca en halv timme innan och inte alla hunnit vaknat.
 
Har ingen aning om vad som händer mer tror inte att det är så mycket faktiskt. Kan bli super lugnt när jag skrivit klart tentan. Bara andas ut och känna att jag gjort allt som ska göras till denna kurs. Och att det är sommarlov efter tentan. Men kan bli så att jag skriver en omtenta i en annan kurs på fredag. Men det är på fredag det :P Det är verkligen att ta en dag i taget när man har flera tentor som hänger i luften...
 
Men nu frukost. Hoppas ni får en toppen dag och att vädret blir finare på eftermiddagen.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0