Midsommar

Som vanligt är det ett tag sedan jag skrev. Har inte hänt allt för mycket sedan sist, har tagit promenad med bror och P. Var till tandläkaren igen i torsdags, de plågade mig rätt bra. Men tanden känns inte det som känns nu är det skadade tandköttet som de ordnade åt mig ;) Alltså de skadade det aningens.
 
Vaknade här om dagen och upptäckte att jag hade fått ett mail, såklart kollade jag det. Och då fick jag veta att jag är godkänd i etik tentan. Så skönt att den är klar. Tredje gången gillt.
 
Igår midsommar dagen blev inte allt för mycket, blev mer jobb än vad det blev midsommar firande. Både sömnad och slänga ved blev det. Baka tårta också. :) Middagen bestod av grillat och potatisgratäng :)
Bilderna är i ordningen, två på promenaden runt vackra Sund här om dagen. De sista tre bilder är från igår med grillning av kött samt min talrik. Glömde att lägga på den grillade paprikan.
 
Idag blir det att åka till Furuvik och ha skoj, se djur samt åka lite karuseller :)
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0