Hejsan

Hejsan alla läsare!
 
Som ni alla ser har jag inte skrivit på några dagar, detta beror på att jag har åkt hem till vackra och underbara Ramsjö. Så jag sitter väldigt sällan vid datorn och sitter jag här så gör jag något speciellt. Men ni ska få en liten uppdatering (även om den är tråkig och innehåller inga bilder).
 
I onsdags åkte jag och P hem till mina föräldrar för att bara vara och att jag skulle till tandläkaren på torsdagen. Och självklart läsa kurslitteratur (idag blev jag klar med en till :) )
 
Torsdagen gick åt till att jag skulle till tandläkaren. Inga glada besked därifrån en rotfyllning, den är påbörjad och blir förhoppningsvis klar i nästa vecka. Å jag har faktiskt inte haft några speciella besvär innan heller, men tandläkaren ansåg att det behövdes så det inte blir det senare eller komplikationer med en vanlig lagning av ett hål. Ska bli skönt när det är klart.
 
Igår(fredag) blev rätt lugn hände faktiskt inte så mycket. Såg på film och läste kurslitteratur(även den ena av två filmer var faktiskt till kursen). Åååh vist ja hjälpte till med en dator som krånglat här hemma också. Den fungerar fin fint nu. Sitter och skriver på den nu.
 
Och idag har jag och P varit till Järvzoo och kollat på alla fina djur, allt från kanin till varg, älg, Lo (lodjuret var SÅÅÅÅÅ fint. Men fick ingen bild på de då de var så skygga. Kan skriva längre inlägg när jag kan koppla mobil till min egen dator. Har inte bild på alla djur men några i alla fall :)
 
Bjuder på en bild på de vackra björnarna. Hona och tre ungar :) Här på bilden mamma och en unge.
 
Nu vet jag inte vad som kommer hända men blir troligtvis spela kort eller se någon film med far och mor.
 
// Puss och kram Jasmine
 
Ps. ha en trevlig lördags kväll allihopa :) ds.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0