Hejsan hoppsan

Men hejsan, det var några dagar sedan nu. Har inte hänt så mycket faktiskt...
 
Åkte tillbaka till Umeå i torsdags, blev lite geocaching på vägen så det tog lite längre tid. Men vad gör det? Jag hade grymt kul att leta skatter om inte annat :)
 
Fredag och lördag bestod mest av att spela sims och äta de måltider man måste äta. Igår spelade jag istortsätt hela dagen utan pauser, mer än för lunch å middag då förstås. 
 
Blev hela tre rätter igår :) (som vanligt med min fantastiska vän P) Mintkladdkakan var fantastisk :D
 
Idag blir det att plugga (vill få klart en uppgift idag så jag inte behöver tänka på den) å då är det sommarkursen jag pratar om. Jag ska också ta mig till "Lorissa Lovebomb" för att gå på hennes bloppis, ska bli kul att se vad hon har att erbjuda. 
 
Blir nog lite sims 3 spelande också. Om jag blir klar med uppgiften någon gång ;)
Men nu diska sedan plugga en stund.
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0