Resande fot.

Godmorgon, insåg just att jag glömt att skriva. Men har för mig att jag nämnde tidigare att jag skulle till Stockholm och Öland. Då jag lätt glömmer att skriva i vanliga fall blir det tyvärr sämre när jag är borta. Ska försöka att komma ihåg att skiva något till inlägg under resans gång :)

I torsdags tog jag årets första dopp, här nere i Sthlm. Kanske inte så varmt som man skulle kunna hoppas på men ändå varmt.

Igår blev det en liten middag med några vänner :)

Idag blir det att resa ner till Öland. Jag kan bara säga en sak till er som inte varit på Öland än. Det är en vacker Ö som man borde varit till minst en gång i sitt liv. Jag blev helt förtjust och skulle inte tacka nej till att skaffa mig en stuga där, när jag börjat jobba och har råd.

Nu blir det frukost och sedan åka.

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0