Jurtjurkogården

En rättelse, igår blev det inte Eketorpsborgen. Vi ställde oss istället och sköt lite pilbåge på gården :) gick sådär för mig. Hade både kunnat gå bättre och sämre så att säga. Bara en pil utanför tavlan.

Både innan och efter blev det läsande i jurtjurkogården. En bok av Stephen King, jag har bara sätt filmen tidigare och då jag kan tycka att den är läskig så är denna bok väldigt läskig bitvis.

Idag har det också blivit läsande. Kommer nog fortsätta vara det också. Solen skiner och man kan sitta ute :) men just nu för varmt för att vistas ute så sitter inne och ska läsa några kapitel.

Bilden är från igår i solen.

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0