Händer idag då??

Som rubriken frågar. Händer idag då?. Jo jag har en del att göra. Beror dock lite på om jag blir klar med punkt ett om jag kan göra punkt 2-4, då det beror på om jag pluggat klart om jag åker hem till Ramsjö imorgon eller på onsdag. Men övriga punkter ska hinnas med idag oavsett.
 
1. Plugga (uppgift)
2. Tvätta
3. Städa
4. Packa
 
5. Cacha lite ;) (geocaching)
6. Åka till Ersboda en sväng
7. Sova
 
Känns inte som att jag gör så mycket mer än att plugga och cacha ;) Men jag spelar sims lite nu och då också det senaste. Men idag blir det om jag har tid. Då när jag ev är klar med plugget (om jag blir det idag). 
 
Bild från mitt pluggande igår.
 
// Puss och Kram Jasmine
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0