Godmorgon...

Godmorgon eller är det sen natt nu?? 04:16
 
Jag är vaken såhär tidigt, för att min privata frisör skulle försöka tupera mig på morgonen såhär. Min privata frisör är mina föräldrars nya kattunge Mysan. Jag vaknade av att hon låg och drog mig i håret, som om hon försökte frisera mig. Å nej jag kunde inte somna om. Så fick bli en tidig uppvaknande.
 
Dagen består av arbete arbete och lite till arbete. Plus att packa ur det jag inte ska ha med mig till Sthlm samt Öland. Känner att jag inte behöver ha med mig massa kurslitteratur när jag är säker på att jag inte hinner läsa alla när jag är där nere. 
 
Nu blir det en stund av data användande, känns lite tidigt att gå ut och arbeta :P
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0