Böcker är mitt liv?

Kollar man i min bokhylla så ser man först och främst alla mina filmer. Men det står också böcker i den, det är ju en bokhylla. 
 
Jag gillar att läsa böcker, även om jag inte läst så många i mina dar. Men har läst ett gäng, antagligen fler än några stycken. Många skulle nog fråga vilken genre på böcker jag gillar. Jag har läst både deckare, skräck, romantik, ungdomsböcker m.m. Och jag kan inte säga vilken jag gillar bäst beror både på hur författaren skrivit och på vilket humör jag är. En sak är säker är boken i tredje person och man får följa olika karraktärers resa så blir jag mest förvirrad och irriterad. Jag läster helst böcker i jag form, eller på sin höjd tredje person men man följer bara en person. 
 
Här kommer en lista på lite böcker jag kommer på jag läst:
 
Jurtjyrkogården av Stephen Kin
Systrar i Jeans 1-4 av Ann Brashares
Harry Potter böckerna av J.K Rowling
Barn 312 av Hans Ulrich Horster
Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson
Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson
Twiligt böckerna av Stephanie Mayer
 
Och ett gäng till. Står helt stilla just nu, lovar att jag läst fler.
 
Boken jag läser just nu är Hobbit av JRR Tolkien
 
Bilderna är på några böcker jag har och vissa har jag läst andra inte.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0