*Such*

Ja som vanligt är det länge sedan jag skrev. Å som vanligt kommer jag säga att jag ska försöka bli bättre på att skriva... Just nu beror det väll på att jag har haft mycket å göra. Tentor, VFU(verksamhetsförlagdutbildning).
 
För er som vill följa mig på Instagram så heter jag där zoomishere. Jag är väll inte så duktig på att uppdatera men det kommer in en bild eller två lite då och då.
 
Jag kanske blir bättre på att lägga upp bilder på bloggen nu när jag ändå lägger upp bilder på Instagram (får se hur det går). 
 
Här kommer lite bilder från Instagram. 
 
Lite bilder på allt å ingenting... Hemlagad semla, två bilder på mig. Sol uppgången(måste det vara) och den grymt coola pärlplattan jag gjorde för några veckor sedan. 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt en stund till å sedan blir det plugga...
 
Ps ja jag vet att det är alla <3 dag idag. kanske kommer ett inlägg på det också ;)
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0