Torsdag

Det är torsdag och bara fem dagar kvar till julafton. Ska bli skönt med några dagar hemma i Ramsjö, efter allt pluggande denna vecka och veckorna innan. Men jag kan inte säga att det inte blir pluggat i mellandagarna, för det kommer det bli för att jag ska känna att jag är riktigt klar med uppsatsen. Tror inte jag klarar att fixa den nu på två dagar.
 
Igår pluggade jag förmiddag och sedan blev det att spela massa Simcity. Jag har hittat en stad som är radioaktiv som man måste fixa massor för att kunna ta bort det radioaktiva och igår kom jag på väldigt godväg. :) Får hoppas jag får några timmar ikväll så jag kan sitta å spela. I Ramsjö funkar det inte att spela, internet är försegt för detta online spel. Men men får annars spela när jag är hemma igen. 
 
Gårdagens solnedgång/eller solen var redan nere. Detta 14:30 något...
 
Nu ska jag sätta mig och skriva analys kapitlet, kanske blir så att inledningen också får några ord till ;)
 
Ni får ha det bra så hörs vi.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0