Måndag!!!

Godmorgon, det är måndag och en ny vecka. Har inte allt för många planer för veckan mer än att rummet ska bli städat och att jag ska skriva på uppsatsen som en galning. Kan också tänkas bli lite Simcity spelande, då jag åker hem till Ramsjö på lördag å då finns det inte tillräckligt bra internet för att sitta och spela
 
Gårdagen var riktigt trevlig, var på geocaching event där det bjöds på Glöggfixa och många trevliga historier om cacher andra tagit. Och senare på kvällen/mitt i middagen, fick jag nys om en cache som kommit ut några minuter innan å jag letar som tusan vilken det är och inser att det är en mystery-cache alltså måste man lösa den på något sätt. Läser den å hör av mig till P och frågar om vi ska på FTF-jakt (first to found), även om vi båda viste att vi inte skulle vara först så var det riktigt kul. 
 
Idag är planen att jag ska skriva på uppsatsen och städa badrummet. Städa badrummet är det som kommer komma i andra hand, uppsatsen är viktigare. Men det ska göras iaf innan veckan är slut.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0