Huvudvärk och plugg

Då var det tisdag. Hoppas alla sovit gott. Det gjorde jag verkligen, men jag var super trött imorse och nu är jag väll sådär, tog en kopp kaffe för att pigga på mig. Nu har jag ont i huvuder istället å vet inte om det är något bättre faktiskt. Hoppas den går över snart, orkar inte med att ha huvudvärk idag. 
 
Bild källa 1
 
Men jag har hunnit läsa igenom de texterna jag tänkt att jag ska läsa idag till uppsatsen, nu ska jag bara försöka skriva ihop något klokt av det också. Inte så mycket som ska skrivas, då det inte fanns så mycket som jag inte redan har skrivit ner. Något borde jag få ner på pappret.
 
Igår så han jag med att göra det jag ville, men hoppade över att städa på badrummet hela lägenheten/rummet kommer att bli städad på fredag så. Jag spelade lite Sims 3 :) Fixar då samtidigt material till att göra ett blogginlägg om Sims 3 :) 
 
Men nu 10 paus sedan försöka skriva lite på uppsatsen. Ha en bra dag allihopa
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0