Bloggutmaning 365 dagar

Jag har antagit utmaningen att skriva ett inlägg om dagen från och med imorgon första januari. Liie har gjort en utmaning som går ut på att man ska skriva ett inlägg och besvara dagens fråga/tema. Listan hittar ni här Liie, men jag kommer också att göra ett inlägg med alla frågor imorgon innan jag börjar besvara morgondagens fråga. Jag kan inte lova att jag lyckas, men jag ska helt klart göra ett försök :)
 
Chai-latte från dagens trip till Stockholms innerstad för att leta några cachar. Men hittade bara en för jag började bara leta en ;) 
 
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

men vad kuuul! När dagar faller bort kan du ju alltid bara fortsätta där du är :)

2013-12-31 @ 18:43:01
URL: http://lorissalovebomb.se
LORISSA LOVEBOMB

sv; Precis, så gör jag nästan varje dag! ;)

2014-01-01 @ 12:28:08
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0