Promenad hit och dit.

Idag kan jag inte säga att jag varit lat i alla fall. Dagen började med en ca två timmars promenad med P. Vi geocachade också på vägen så kan väll säga ungefär en och en halv timmes aktiv promenad eller något. Och detta innan frukost. Frukosten blev då lite lyxigare så man var å handlade lite Ciabatta och Yoggi. Till detta blev det en film. 
 
Blev även en sväng ner till stan, bilen fick ta oss ner. Men blev en hel del promenerande därnere också. :) Å hem igen å se mer film. Att se film två personer är så mycket roligare än att se själv.
 
Jag tycker iallafall att all promenad idag har gjort att jag varit duktig idag :) Inte alla dagar man promenerar så långt.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: jag är 89:a så det kanske gick lite tidigare :D

2013-08-06 @ 23:07:23
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0