Hej.

Hej kära läsare.
 
Jag får ursäkta att jag inte skrivit på länge. Men jag har haft att göra hela helgen, visst kanske inte super viktiga saker hela tiden men har inte haft något roligt att skriva om. Jag har nämligen suttit och spelat dataspel varje dag. Fredag till söndag och även lite igår, självklart är det Sims 3 som jag sitter och spelar. Dock låg pluggning i fokus igår då vi hade en gruppchatt på eftermiddagen som jag måsta göra. 
 
Och jag vet inte om ni vill veta något om mitt Sims 3 spelande. Om ni vill det måste ni säga till så kan jag ordna lite inlägg om detta. Om inte kan ni gärna komma med förslag på vad jag kan skriva om. 
 
Idag kommer jag ägna förmiddagen till att plugga och antagligen stora delar av eftermiddagen. Har en del att göra innan fredag och uppgifterna ska in.
 
Men tack så länge.
 
Lägger till en bild på min snygga kopp med den grymt söta teAnkan i. 
 
// Puss och Kram Jasmine 


Kommentarer
Louise

Jag vill jätte gärna höra om ditt simsande! Har försökt gilla sims 3 men inte kommit in i det. Men tänker att när jag köper ny dator typ i oktober så ska jag verkligen go all in :D Så berätta vad som är bra, dåligt. Vad man kan göra och vilka expansioner du tycker är bäst :D

/isen

2013-08-13 @ 09:25:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0