Godmorgon

Godmorgon, hoppas ni sovit gott. Jag somnade direkt jag la huvudet på kudden och vaknade när klockan ringde vid sju. Tidig frukost, men vad gör det jag har massor att plugga idag så bara att köra på. Även idag kommer det bli en promenad (som alla andra dagar), men den blir senare. 
 
Idag ska jag sitta och plugga som en galning. Skulle vara skönt om jag fick klart uppgifterna idag, men kan inte säga att jag hinner det. Känns lite för långt borta. Men om inte annat får jag plugga imorgon också (då uppgifterna ska in). 
 
Får se om det blir något mer än plugg och promenad idag. Förhoppningsvis någon film eller sims också. Men först plugget. (vilket tjatande jag gör om plugget nu hör jag).
 
 
 
Men ni får ha en bra dag, så hörs vi senare.
 
// Puss och Kram Jasmine 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0