Åååh

Då var äntligen allt skrivit till årets sommarkurs. Nu bara hoppas att jag klarat de uppgifter jag lämnat in idag. Värsta fall får jag skriva om det. Just nu känns det lite som så, men det gör det alltid när man är klar med en tenta.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt å inte göra ett dugg måsten. För just nu finns det inga måsten :) Så skönt. Två veckor kvar tills höstterminen börjar. 
 
Eller opps, jag har några böcker jag inte läst än som jag skulle kunna läsa. Detta är en gammal bild och jag har faktiskt hunnit läsa vissa av dessa. 
 
Nu ska jag ta det lugnt. Ha en fortsatt bra dag.
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0